Väck med skatboet!

Ja, snart dax att paya frisörskan en visit.
Och sedan pengar... efter visiten, eller ja, i slutet av den... förstå?...
...himmel, lät nästan som en bordell eller något... som det kan bli...
...nä, skulle aldrig betala för något man kan få gratis... ;)
I alla fall ska det bli skönt att banta ner hjässan några kilo.
Lite trist bara, fast det är tjock-tjockt, har det nu äntligen börjat lägga sig hyfsat (men tiden dit har varit jobbig) och jag börjar faktiskt likna lite hardrocker... nästan pudel á la 90-tal...
Men egentligen är det bara snyggt under kepsen, lite pressat sådär...
Eller med diadem.
Och det är så himla jobbigt att tvätta.
Handen fastnar hela tiden när den egentligen bara smidigt vill plöja sig igenom och agera upp-fräschare.

Problemet är nu att jag inte vet vilken variant fågelboet ska utvecklas till...
Vill egentligen behålla lite längd, nu när det ändå är relativt "långt".
Vill oxå egentligen snagga sidor och behålla uppe - dock lite "brett", men nuförtiden har ju alla(nåja!) det så.
Jag kom faktiskt på idén långt före alla fotbollsspelare kapade den, via någon läcka antagligen...
Skulle pionjärat , nu känns det lite sent... får se.
Men där kan jag oxå behålla längd - på "mitten", s.a.s....
Spännande lär det bli... för mig. Och gott skratt för hela frisörsalongen...?
Foto?
FÖRE - EFTER??...
Får se. Orkar inte nu... trött...
GÄÄÄSP!

/Jeppe - Bon Joviey Tempest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0