Uselkass!!

Jo, sådan är jag, just för närvarande period.
Inte bara att jag är sjuk - hela-kroppen-ont-men-utan-feber och borde gått till bvc...vårdcentralen imorgon-tiiidigt och kollat lite och kanske blivit sjukad längre, har ju gått en vecka snart och måste återvända till jobb onsdag, men orkar nog inte pallra mig till läkaren, har inte ens duschat... sen i julas eller nåt... - jo, kass på andra sätt oxå...
Var med i en tävling (2 ggr på senare tid) och skulle motivera med max X antal ord varför JAG skulle vinna.
Alltså, jag anser mig vara hyfsad på att skriva och kan vara finurlig och så och har gott om fantasi egentligen.
Vann jag?
Svar NEJ!
Helt oväntat...
Kanske blev jag för djup, eller något. Hamnar lätt där ibland...
Det blev kanske för djupt och för finurligt, eftersom jag har en förmåga att trassla in mig i ordlekar som alla inte hänger med i... antagligen blev det så, där någonstans.
Eller så var jag helt rätt och slätt USEL bara...
Synd!
Hade BEHÖVT vinna.
Så, måste sovas lite... ska jag arbeta på onsdag, så är det öppning som gäller, 6.15. vilket är lika med tiiidig sänggång (borde ju heta sängliggning, va!?... om det inte handlar om att i sömnen, förståsss!... eller, vad???...) imorgondag kväll. Visst, lycka till Jeppe...
Hej!

/Jeppe - deep som havet... och högst oförståelig

Kommentarer
Postat av: lowi

Hallå!

Jag har fri frakt på allt du beställer i min webshop tom söndag :)

http://lowishopdesigner.spreadshirt.se

En tygpåse med färgglatt tryck är alltid användbart!

KRAM!

2012-03-06 @ 19:10:53
URL: http://lowiart.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hahah stackars! Jag tror inte du är usel, tvärtom. Du är nog bara för djup och har en jättestor fantasi att du förvirrar den som lyssnar/läser till dig ibland. Men det beror på att vi inte har lika hög förståelsenivå som din , faktiskt . (behöver ibland läsa texterna två ggr för att förstå att det finns en viss ironi i vissa grejer) och jag gillar de sättet. Skumt, djupt och läsvärt!



(lite förvirrand, I know, menmen)

Lollo

2012-03-09 @ 15:01:18
Postat av: Författaren

Jag gillar oxå det sättet. Och annars hade jag nog inte skrivit som jag gör... och kan nog inte heller på något annat sätt, men vem vet, kanske försöker någongång...

Och på resten svarar jag: TACK, TACK!! :)



/Jeppe

2012-03-11 @ 04:35:04
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0