SEMESTER =)

Skrev följande inatt vid fyra-snåret, men var tydligen för trött för att skicka...
 
Sådär!
Sedär!!
Semestär!!!
Välbehövlig sådan. Stort behov av SÖMN.
Stort behov av kroppsvård... får nog ta en check hos läkaren ang. knän, rygg och högerlår (fram- och baksida, bränns och bränns så man skulle kunna tro att han fått syn på en kvinnlig motsvarighet...) och be dem skriva ut nya smärtstillegodisar, till nyss nämnda skavanker och såklart till min härliga skuldra, som inte ger mig ro.
Ja, ska verkligen bli skönt med tvåochenhalvvecka - är för katten nästan en halv sommarsemester!... :)
 
Okej, "Sådär!" och "Sedär!!" hörde egentligen inte till "Semestär!!!", utan jag hade tänkt fortsätta med;
 
Ordnade sig med pengar (senaste inlägget)...
Bra, kunde köpa julklapp till mina avdelningskollegor plus en annan kollega plus städ och kök.
Städ och kök eftersom de två inte har någon "avdelningskollega" de kan få julklapp av (jämfört med oss andra som har två kollegor var).
Allihop fick lite keno.
Hoppas de kan få vinna.
Nu somnar jag bara hela tiden, så till senare, hej!
 
/Jeppe - trött som ett berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0