Nattträning...ttt...

Så, blir bara kortvarig... alltså inte varig SÅR, utan varig VARANDE, eller NÄRVARANDE... kanske HÄRVARANDE, alltså HÄR och NU... verstehen... sie bitte???...
 
Jo, måste duscha innan sjukgymnasten imorgon, varför jag måste upp relativt tidigt.
Jo, MÅSTE duscha - behöver fräschas upp, kan man lugnt säga.
Hade sjukgymnasten varit man, kunde det kvittat kanske, men hon är KVINNA, och då råder andra premisser, FRÄSCHT ska det vara... Förresten, om s.g. varit man, hade han inte varit min s.g.... Man har ju vissa krav, när det kommer till s.g. och frisörer och så... FEMALE är ett MÅSTE.
 
Jo, har tränat hårt med det röda gummibandet nu, eftersom jag slarvat tidigare.
Menar, frågan KOMMER och då kan jag behärskat svara: "Jodå, hemläxan går fint!".
Skärpning lovas, nu när man vilar från jobb, ska det bara hinnas med... jag kan, bara jag vill och det vill jag...
 
Jo, NÅL- och HÅLdax imorgon då.
Ska man ligga där som en torterad igelkott.
Tror det blir näst sista gången, sen är det semester från voodoogymnasten tills augusti (?) då hon vill åt mig igen, men antagligen angående lägre belägna kroppsdelar...?... 
Hmmm... DET får anses som ett bra avslut på detta korta var...iga...
 
´natt!
 
/Jeppe - voodoo-docke-igelkotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0