Tröttvaken

Japp...då sitter man här igen, trött som ett BERG, men lägga sig - NÄDÅ!
Såhär såg det ut för någon timme sedan;
 
 
Och redan då var jag TRÖTT - trots kaffet och fast jag hämtade glass för att piggna till av det kalla...
Inget tycks hjälpa.
Tog ett glas cola sedan. Och nu precis en c-vitamin brus.
Men, ingen förändring att prata om.
 
Alltså, jag är van vid kaffe iaf, men är det SUNT med kaffe, digge och glasse, vid tre om natten?...
OCH, är det SUNT att sitta uppe, fast man är så pass trött att man sitter och slumrar till, var och varannan minut?...
Blir ju ändå inget vettigt gjort - en minut här och en minut där och en fleraminuters-sömn däremellan.
Och ändå SKA man bara sitta där...S-T-R-A-N-G-E!
 
Kan meddela, att för en kvart sedan var jag nära att vakna med en mellanslag-tangent fastkilad mellan tänderna och ett "J" stämplat på näsan och "9" inpräntad på höger ögonlock, medan vänsterögat shockats av ett "T" på väg att tränga in genom hornhinnan...
 
Ja. Så ser mina nätter ut.
Någon som känner igen sig...?
Okej, för att slippa sådana ofrivilliga tatueringar, känns det som LÄGGNINGSDAX!
Så, med ovanstående som motivering ansöker jag härmed om att få gå och lägga mig.
BIFALLES!
TACK!
 
/Jeppe - ännu ej tatuerad
 

Kommentarer
Postat av: LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

Haha! Roligt du skriver. Kul att läsa :D Hoppas det går bättre för dig snart.

Svar: Kul att höra, tacktack!! Och TACK! :)
Jeppe

2013-07-08 @ 15:14:31
URL: http://litziumworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0