NOSTALGITRIPP

Ja, av modell större...
Säger bara; 
PARKLIV - GYLLENE TIDER (i TVn ikvällas).
Tänker inte dela med mig av alla bubblande känslor nu - intager oxå en lite fööör tidig fredagsgrogg, varvid känslandet kan bli för djuuupt och därmed även much too loooungdraaauget...
Återkommer kanske med lite Gyllene-hyllningar vid ngt annat tillfälle.
 
Kom just på vad jag kan lämna på pantbanken härnäst, om det krisar... eller om jag behöver kulor till GT-biljett i sommar...
Jo, en GT-halsduk från MODERNA TIDER-konserten på Olympen i Lund 1981(?)... 
DEN borde väl vara VÄRD...?...
ELLER Depeche med autografer...?
Hmmm...ska nog ta mig en titt i konsert-påsen...
 
Sååå...
Nu måste jag bara få sova fyra timmar - blev ölande och cidrande till maten tidigare och nu några groggs och man är ju inte vidare ungpåg längre... så sov nu och var PIGG med fyraåringarna imorg... IDAG...
Hej.
 
/Jeppe - nykter och FOKUSERAD om några timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0