Sömnig tortyr

Var hos sjukgymnasten idag och hon stack mig RIKTIGT DUKTIGT med nålarna... AJAJAJ!!!
De senaste tre gångerna har varit mycket mer torterande än gångerna innan.
Trodde det skulle vara tvärtom, typ att man vänjer sig.
Nåja, mellan lirk-tryck-vridningarna - AJ, bara av beskrivningen - somnade jag gott.
Lika traaadigt varje gång hon kom in och väckte mig...
Var kanske extra lätt att somna idag, eftersom jag inte sov en endaste droppe i nattas... eller okej, kanske en-två... men inte fler.
 
OCH på tal om det, är det hög dax att studera kudden på ett ganska antastande avstånd NU.
Skynda Jeppe, behöver de här 4 timmarna. Annars trimmar barnen sönder mig imorgon...
Och man vill ju vara hyfsat hel till semestern, vilken kommer inom en mycket snar framtid nära mig; SÖMN - VILKEN DRÖM!!!
Trevlig tisdag! :)
 
/Jeppe - innehållande nål-hål i rygg, arm, hand, axel, åter en arm och en hand till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0