DAG Som nATT DE KLARER jA

Så var det då fixat...

Den svåraste (sålt lgh!) deklarationen i mannaminne, sedan ursinnes tider, på denna sidan ekvatorn - för MIG åtminstone...

Men tjo, jag klarade det (med reservation för felräkning (alternativt Jeppe-tröööge-brain(...-flakes?)...) - var ju inte igår precis, man gick i skolan...), nog... känns det som...

 

Men HALLÅ, URET!;   "2013-05-02  23:53"!!!...

Attans vilken besvikelse - till deadline hela SJU minuter!!!!!!!

MINUTER alltså.

Blev ju inte ens spännande...

Hade det varit sekunder kvar till midnatten, DÅ hade vi snackat E-N-E-R-G-I.

 

Får skylla på SEX.

JA, ett NUMMER alltså, med KÅeT framför... 

Den heter väl så, den där bilagan...?

K 6!...?

Ja, den där sälja-bostads-bilagan iaf...

Det var p.g.a. den jag började dekla så tidigt...

Utan den hade jag garanterat fixat 23.59!... och kanske :59...

 

Jaja, får väl vara nöjd med att ha fixat ifyllandet iaf...

Iofs brukar jag vara bra på det, men då är det av mer flytande karaktär.

...och där menar jag inte alls SNUSK, vem som nu trodde det!?...

Jag snackar DRYCK!... 

...och då menar jag INTE mjölk... ang. DRYCKEN, alltså, inte snusket...

Äh...

Hej och ´night!

 

/Jeppe - besviken

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0