Emmelie den FÖRSTA

KÄRA GAMLE DANMARK!
 
NI HAR DEN LILLE HAVFRUE!
NI HAR DRONNINGEN!!
OCH NU
HAR NI EMMELIE DE FOREST!!!
  
 
GRATULERAR!!!!!!
Och hon behöver inte äta mer socker - hon är så himla tillräckligt SÖT
TACK FÖR SHOWEN, EMMELIE!!!
Även om det bara var SÅ väntat...
 
FIRANDE PÅ MORISKAN, MALMÖ FOLKETS PARK tiiidig morgon 2013-05-19 
                                                                                                 Foto: Jeppe
 
För första gången på flera hundra år har jag äntligen gissat rätt angående vilken låt som skulle vinna E.S.C.!
Så säker har jag inte varit sedan "MY NUMBER ONE" - HELENA PAPARIZOU... hmmm 2005?... nåja 8 år sedan...
Skillnaden är att nu sa jag DANMARK innan jag hört NÅGOT av de andra bidragen...
KAX, KAX!! 
...behöver stärka mitt självförtroende...
 
OCH NÄSTA ÅR;
SKA JAG TILL KÖPENDANMARK!
SKA JAG HA PENGAR!!
SKA JAG HA BILJETTER!!!
SKA JAG TA EN VECKAS E.S.C.-SEMESTER!!!!
SKA JAG HA FEST!!!!!
SKA JAG STÖTTA SVERIGE TILLBAKA TILL TRONEN!!!!!!
 
...PLANERING, JEPPE, DET STAVAS PLANERING!
Hajde, överraska mig själv!!
Godnatt!
 
/Jeppe - den XII 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0