Angelina, Amy och kartongmums

Whips, hops, nu är det plötsligt natten efter jag skrev följande:

Hejhej...
...borta-and-läng-away,
loåång-tayyyd,
men nu här agaiiin...
Ingen fara, inte varit inlåst eller så...
Nejnej, inte mer psyko än vanligt.
"Bara" helt slut i kropp och själ...
Jobbet är verkligen JOBBIGT.
13 ettåringar tar musten ur en helt.

 

Nog om sånt.
Nu till salt.
The MOVIE... SALT, med FINA Angelina.
Gick ju ikvällas på tv 3as.
Glad och svag för agentfilmer (blev tyvärr aldrig agent själv, hade stor lust...) är jag.
Ibland oxå svag för Angelina den fina... 
Såväl kvinnan som aktrisen.
Annat Angie-tips är "Stulna år".

Har jag tjatat om den förr?...

En absolut favorit, både för Angie och själva filmen.

 

I lurarna just nu Amy Diamonds Heartbeats.
Lyssna lite HÄR:

 

 

Har varit närgången reprisknappen så många gånger nu, att den snart lär tro att jag har något i åtanke...
Blir faktiskt lite vätad i ögonvrån och jag skyller inte ifrån mig... Skyller inte på rödvinet, vilket annars lätt smyger in och agerar tår-dripp-dropp.
Anklagar heller inte konjak-colan...eller -ORNA, har blivit några stycken... och de får substitutera värktabletterna inatt... Jodå, fortfarande problem och ONT i skuldra-arm.

Och HIMLA SVÅRT få god sömn...

 

JO. Tycker Heartbeats är så himla FIN.
TACK Amy! :)
VACKERT och SÅÅÅ MJUKT!!!
SÖT-Amy... och SÖT-sidosångerska på högerflanken!!
Har alltid gillat Amy.
Så himla BRA röst och verkar vara lugn och jordnära och NATURLIG. =)
Sånt GILLAS.
HENNE ska jag nog skriva en LÅTTEXT till.
"Beathearts", eller något sådant... ;)

 

Har du beställt pizza någon gång?
Jag har och är himla käck på att cykla och hämta.
DET står på sidan 1 i min receptbok.
Och på sidan 2.
Och 3 och 4 och 5 och tro det eller ej, men på sidan 6 (där man kanske - bara kanske - skulle få andra tankar...) oxå...
Sidan 7 handlar oxå om cykel-hämt-pizza, likaså sidan 8 och 9 och so weiter...
Har ungefär 300 sidor i min receptbok och jag varierar friskt.
Nåväl, har du beställt pizza och dessutom ätit den, kanske du har struntat i tallrik och slafsat direkt från kartongen...?

 

Såhär händer mig ibland;

Jag käkar och käkar och efter ett tag undrar jag varför det smakar PAPP...
Jo, såklart för att pizza-slabbet fuktat upp samt släppt lös kartong-underlag-material och jag i min iver trott att det brunaktiga varit svamp eller kebabslajsar.
Medan det i riktiga verkligheten bär namnet KARTONG.
Jaja, slinker väl ner en och annan kartongbit utan problem. Det känns lite olustigt om man får pappskrället just mellan tänderna, men annars är det lugnt...
Dock kvarstår frågan; är jag ONORMAL eller finns det fler människovarelser som är kartongätare???

 

Nu är klockan omkring 5, morgonkvist...

Postar detta in the morning eftersom konjaken nu tar ut sin rätt och någon är så trött att han varken vet hur han ska orka fila tandtråd eller borsta tänder...
Men spännande ska det bli - får se om jag hittar lite kartong där i tandfilandet...?
Suss gott! :)

 

/Jeppe - can feel HEARTBEATS (vems förtäljer inte historien... kanske de egna...?) AND kartongbits...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0