SANNA, JEM och NOUR...

Lite thickare och färgare än vatten - nypondryck är gottnyttigt i natten.

Från det nöjet, till ett annat;

 

Det behövs inga fler deltävlingar.

Det behövs ingen final.

Sanna bara KROSSADE i lördags.

SMASH IN, STRAFF UPP I KRYLLAN...

U-U-U-UNDO VINNER, inte bara melodifesten, utan även EUROVISION SONG CONTEST 2014!

Och nej, har inte hört något av de andra bidragen i E.S.C. än...

BEHÖVS INTE!

Ska man vara kritisk, så får man väl hacka på likheten i plink-plonk-NellyFurtado(?)-partierna.

Men det bortser man raskt från, när låten och Sanna är så starka.

 

Ja, offensiv är man som vanligt och tror man VET...

Får erkänna att jag såklart tänker se de resterande deltävlingarna och finalen.

Och det kommer säkert åtminstone någon mer riktigt bra låt... och jag erkänner mig besegrad, om jag skulle råka få någon ny favorit... vilket dock är tveksamt...

...men iofs, måste ju bara säga JEM oxå! :)

Förutom Nour, så är det DE som är så himla COOOLA!

Svårt att välja, även om Sanna egentligen ÄR bättre, så kanske jag tycker lite bättre om "Love Trigger"! Om man ser till hela numret, hela summan. Eller... vet inte, men hursomhelst, JEM var min favorit i X Factor och jag tycker de är ENAFENKAJND... eller TRE då, kanske.

 

Och MERGIME, älskar hennes rörelsemönster... kropps-språk... UTTRYCK!!!

Vilken ATTITYD! Vilken TJEJ! =)

Tror nog att JEM kommer ÖSA sig VÄRLDEN runt, av sådan kaliber är de.

Om de nu inte gör det redan... har inte hängt med i svängarna riktigt...

Tycker faktiskt om att de ser rätt "snälla" ut oxå, snälla, coola och vill göra FEST.

HÄRLIGT!

Hoppas verkligen de går till finalen.

 

Jaha, nu tog de nästan över Sannas beröm...

Nour måste få lite oxå.

Nej, Nour måste vänta lite, jag måste lägga mig...

 

Ska upp om tre-och-en-halv och har viktigt medarbetar-/lönesamtal med chefen idag...

TUR att hon är mänsklig, och lite som jag; GOD och lite svävande-flummig, men ändå klar.

Men kanske inte världens bästa uppladdning med för lite sovning.

Jaha, Nour, du är bara så LUUUGN, iaf.

Respekt!

Sovedax.

 

/Jeppe - oxå luuugn, dock inte så cool, bara kylig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0