Bara en massa gnäll...

Alltså... blir så himla lack!...

Här sitter man och väntar, helt och hållet jättetrött och håller sig vaken endast med hjälp av tredje koppen kvällskaffe...
Väntar på att få komma in på min egen blogg!...

Har väntat i mängder av minuter nu, i en "kö" någonstans ute i atmosfären.

Antingen är det fel på dator/anslutning eller är det för många som vill in hit på bloggsidan samtidigt eller så har jag för många besökare på MIN blogg.

Det sistnämnda kan uteslutas direkt. Det mellersta alternativet låter lite amatörmässigt... det ska väl inte vara så bara för att det råkar vara helgkväll/natt?!??? Det första alternativet vill jag inte tro på. Det fungerar ju dessutom att flaxa ut på andra sidor.

Jag vill ju skriva NU (för en gångs skull...). Nu när det är dax att fira helg och allt.

Är väl i hyfsad skrivarform - har jag inbillat mig - min trötthet till trots.


Nåväl, skriver här i ett dokument så länge, så får vi se om kön, eller vad det nu katten handlar om, minskar såsmåningom...

Det är rätt störigt att se att det skapas nya inlägg hela tiden, medan JAG får sitta här och förtränga min trötthet. Kommer endast till en sida som säger "bla, bla, bla, sidan kan inte visas...."

...och nu, nitton minuter över två, fungerar det plötsligt. TACK!

Då kan jag alltså börja förmedla lite vettiga saker.

Nej!

Hämtningsmätaren bara KRYPER fram... VARFÖR?

Eftersom jag skrivit att det är natt här, kan jag ju inte bara kopiera detta och öppna upp det i bloggen imorgon, då allt förhoppningsvis fungerar smärtfritt igen... Eller... varför inte, det kvittar ju vad det står för klockslag under inlägget. Är väl viktigare att innehållet duger att läsas, vilket kanske ändock inte är så givet...?... att det håller någonsånär klass, alltså.

Uppdatering lyder enligt följande;

Nu helt tröööööögt igen...

Ska väl gå och ge gaddarna lite tandkräm (jojo, du kan vara lugn; -TRÅD oxå... är FIN i min tandvård!) för att sedan testa att öppna upp igen. Det är faktiskt rätt störigt eftersom min bästa skrivenergi alltsomoftast uppenbarar sig vid, låt oss säga tolv - fyra i natten...

...Och nu är det plötsligt ny dag.
Minns knappt hur jag avslutade i nattas, var så himla trött.
Nu är klockan halvsex på e.m. och här ska det strax ätas frühstück.
Är inte i ngn vidare skrivarform, så tänkte avsluta detta, egentligen kanske helt onödiga, inlägg nu.
Min första RIKTIGA bloggskrivelse får dröja lite till.
Men vem vet, om jag inte fastnar ute i ngn helt ofrivillig kö ngnstans, så kanske jag skriver ngt redan ikväll/natt...?
Den som väntar på något gott...

Take care, out there!

Jeppe - hungrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0