Inledning

Jahupps!...
Eller kanske såhär, istället;

Och härmed förklarar jag denna blogg för INVIGD!
Den leve; HURRA, HURR... äsch, det ska väl vara en saftig champagneflaska som svingas mot bloggens köl... och eftersom bloggen inte har ngn köl, så måste det vara så, att författaren är utnämnd att få smutta lite på buteljens innehåll istället... MUMS!
Eller kommer Kronprinsessan hit och klipper band???
Hur ska jag veta!?
Har ju aldrig gjort såhär förut...

Nåväl, timmen är sen (och TIDIG för vissa, jag vet!) och jag tackar Gudarna för att det är helgmåndag och inte jobbmåndag, idag. TACK!
Mannen ovanför tangentbordet är aningen trött och lovar att hålla ett ngt längre välkomstanförande, antingen senare denna dag, eller ngn annan trevlig dag i den nyss begynnade veckan.

Sådär... det verkar ju inte så svårt... måste bara påpeka att det där med teknik och utseende und so weiter, inte är min grej... så PLEASE; hav överseende med ett kanske tråkigt bloggutseende... ska FÖRSÖKA lära mig!

Hörs!

/Jeppe - numera bloggägare...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0