EUROVISION MELLANSNACK

Jaja, kan väl inte påstå att jag är helt jättebra på att gissa...

Inte då man har fel på en SÄKER, i.a.f.

Till mitt försvar måste jag säga att en bra låt är inte allt;

I den nationella finalen var Slovenska Rebeka fint vitklädd... inte ett spår av ngn fulgrön kjol eller mörk-klädda män iförda motorcykelHJÄLMAR(!), där inte...

Snacka om att ändra till det SÄMRE!!!


Måste påpeka att det ryska draget kan visa sig SMART...

Världs-stjärnor på fiol och skridskor tillsammans med en populär sångare. Dessutom med en slutscen som hämtad ur en Hollywoodrulle...

Kanske genomskådat i väst men ack som det kommer att köpas i östblocket...

Jag blir plötsligt rädd att Ryssland får jubla igen, knappt en vecka efter VM-guldet...


Ang. Armenien är jag aningen besviken...

Var tog DE HÄR pigga tjejerna vägen!???


En ösig låt ska vara ösig på SCEN oxå!

Sen måste jag säga att det inte bara var de tjejerna som var pigga...

JAG blev oxå pigg, helt jättepigg, av att se dem...

Mkt synd!


Ang. pigghet, med betoning på HET, måste jag bara påstå att det inte är lätt att välja mellan ARMENIEN och GREKLAND.

HUAAAH!!!

Måste väl säga Armenien då, eftersom jag sett henne som segrare från början.

Hon känns lite mer VILD oxå... som om det skulle ha ngn b.


För övrigt inget mer att tillägga än att det var ju skönt att det inte märktes ngn antiVÄST röstning, än i.a.f....


/Jeppe - Kom igen Qele, kom igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0