Nicole, Sandra och Keira

Hello everybody!! =)


Jo, jag skäms!

Jag skulle ju skärpa mig som aldrig förr och gå till beds i TID, ikväll...

Måste ändra livsstil  (lite Uggla där va; "coool o naattliiv, é min liivsssssstil..." himla bra låt!).

Att vara VÄN med natten duger inte när jag ska vara shapead på jobbet vid halvåtta...

...äntligen har jag kommit på detta, efter 20(!!) år... O.M.G.!!!!!!


Ska tillbaka till jobb på måndag - efter lite sjukdagar - och jag har planerat att lägga mig 23:00, söndagkväll!

Jo, sant! Måste försöka få till en rätsida.

Bättre att vara på jobb lite före jag börjar och sedan gå hem i TID, för ovanlighetens skull.

Är jag sedan hemma I TID, så hinner jag kanske med lite vettigt i hemmet oxå - I TID - för att sedan kunna gå och lägga mig... I TID!!!

...Och vips är den GODA cirkeln, spiralen  (preventi...?...näh...nej...)  - eller kalla det vad Du vill - IGÅNG!

BRA!!

SKÄRPNING! Imorgon kväll, alltså!?
It´s a deal!

Det som gäller nu bara, är att komma ur sängen i hyfsad tid imorgon, så att jag är trött på kvällen.

Alltså måste jag väl sova snart, men smart som jag är sitter jag här och skriver istället... fast jag inte skaffat mig några läsare ännu...

...skriver för döva öron... Kan man skriva så?...


Däremot, skaffar jag mig ett NYTT jobb - t.ex. skriva, el. så - DÅ kan jag vara uppe på nätterna...

Problemet är bara att jag aldrig har tid att börja skriva lite mer AVANCERAT eller seriöst eller så...

Och tjänstledigt kan jag ju inte ta, förrän jag har en ny inkomst säkrad...

...och pengar tjänar jag inte förrän jag skrivit något BRA, el. fotograferat ngt bra, el. så......sååå, var ska jag börja, lixom... typ; vad kom först, hönan el. ägget??...

Just därför sitter jag just nu och spelar bingo och försöker få jackpoten... vilket inte heller går särskilt bra... men NÅGON ska ju vinn... ÄSCH!...


Annars har jag en JÄTTEBRA filmidé.

Men som sagt, har ju aldrig tid att skriva OCH intervjua, etc., vilket hade behövts till denna idé.

Sen vill jag ju att det ska bli en STORfilm. Inte ngn billig, med lika billig regissör...

Ska det göras, ska det göras ORDENTLIGT!

Så är det.

Jag ska till Oscarsgalan och walka reda mattan lite och spana och mingla och drinka lite ur kristallglas och ta emot min statyett och träffa Nicole och Sandra och Keira och alla andra, m.fl....

Just det, det ska jag!


Jo, såg idag att SAS har en ny reklam... NEJ!

Jag vill ha den GAMLA kvar... den är mkt bättre... pratar inte om inrikes resor... det är UTRIKESreklamen. Den är ändrad.

Hoppas, hoppas, de har den gamla kvar.

Och jo, jag SKA analysera den... dock inte nu, i trött tillstånd.


När ska jag bli rik???

Är det den oskrapade triss-lotten som ligger här och sover, som innehar svaret?

Jag vill bli rik och SKULDFRI och ha större lägenhet och kunna köpa lite mer och GE lite mer...

...tänk att kunna överraska ngn man inte känner, som har det knapert eller har tunga skulder, etc... bara lixom; "jag såg dig på tv och kände med dig, så VARSÅGOD!!" =)

Tänk att få göra ngn så glad.

Vilken KICK!

Vilket uppåt-tjack!!!

Jo, naturligtvis skulle jag hjälpa ngn i Afrika el. Bosnien oxå!

Och såklart, nära och kära med.

Jaja, drömmar...

...är väl bra att ha!?...

BRA avslutning så, tycks det här.


GOD NATT!


/Jeppe - ska börja blogga på engelska så att Nicole, Sandra och Keira börjar läsa mig och DE lär väl vara rika...?...... eller, va!??? Nä, jag tycker inte om dem bara för pengarna... de är ju SKÖÖÖNA oxå, för katten!!!... HAHAHAHAAhaaaahaa...a... a (?...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0