Fullt upp...

Ja, hela tiden tycks det.
Dock är denne ledig imorgon! =)
Behövs verkligen. Nu jobbar man ju inte förrän nästa måndag, yäääääässs!
Egentligen borde jag sova nu, men eftersom det är så himla KUL att skriva, känns det lite abstinensigt om jag inte gör det. Sånt är läget.

Måste ändå upp i hyfsad tid imorgon. Ska tvätta några tvättar, raka mig (innan folk på allvar börjar missta mig för att vara en viss aktuell, rödklädd man), greja lite med julklappar, m.m, innan det är dax att bege mig av hem till en arbetskamrat på "julmiddag". Är alltså inte bara hon och jag, några andra från jobb kommer oxå...
Ska bli trevligt att snacka lite off-work, s.a.s.

Hinner jag, ska jag sätta mig och ta en öl innan, ngnstans... om jag nu har kulor. Kassan är inte vad den borde vara och egentligen skulle jag behöva julhandla imorgon oxå. Dels en del julmat och sedan lite julklappar.
Blir så mkt på onsdag, annars.
Skulle behöva ta ngn öl EFTER jobbemiddagen oxå. Har väl en 140 kronusar kvar och det räcker nog till 3 st. halvliters bägare i runda slängar. Då blir det nog EN före och TVÅ efter. Så får det bli! Är ju ledig 23:e oxå, så behöver inte alls tänka på att gå upp jättetidigt då.
Varför måste jag alltid vänta tills den 23:e innan jag kan handla julklappar.
Vill ju handla lite imorgon, så att det ÄR gjort. Men; som man bäddar får man ligga!
Och nu vet jag knappt vad som händer här längre... helt TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTT, måste avsluta nu innan jag skriver ngt jag får skämmas för sen...
Hejdå!

/Jeppe - PIGG imorgon... och utan skägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0