MAJA & HER SOUNDS på KB... TACK!

Ja, precis vad jag behövde; en utekväll och redig musik och najsigt ögongodis.
Och ikväll gjorde det inget att jag var försenad (as usual, F-N!) eftersom Maja inte entrade scenen förrän cirka tjugos minutos efter att jag entrat KB.
Hann därmed med besök till såväl WC-rum som bardisk och i WC-stugan hann jag till och med snyta ut x antal kg rinnande vätska från nosen.
Detta mkt p.g.a. att det var några aningar KYLIGT ute this evening...
Enda trubblet var det vanliga; tunnt med luringar i pursen... trisst när man måste försöka vinna lite på black-jacken för att ha råd med kröken... och går korten sen inte vägen så har man ju ännu mindre att spendera på dricka.
Och för lite dracks det nog, åtminstone för att vara ÖS-konsert...
Drack två små Sort Guld och två lite större päroncider, på plats och dessförinnan en pågabira och en cider och en halvliter konjak-cola härhemma. Blev ju inte ens salongsberusad... dåligt. Och antagligen därför jag nu smuttar en ny konjak-cola här i hemma-natten.
Konserten då?
Jodå... helt OK! =)
Fotade lite och trixade ihop något litet filmklippp. Får se om jag lägger upp ngn bild eller så, här.
MAJA är bara så helt suverän frontfigur. Lite typ Toril (AiV) eller som Idol-Tove kommer att bli...
Så, nu är groggen uppdrucken och tänderna borstade.
Blev helt plötsligt bara så helt trött.
Struntade faktiskt i tandtråden nu, det blev bara borsten... och frågan lyder härmed; När hände DET sist!???
Trådar mig igenom alla trånga tandmellanrum VARJE kväll annars...
Måste faktiskt sleepa nu... ögonlocken är sååå tunga och jag vet knappt var jag är. 
Vet faktiskt knappt vad jag skrivit tonight...
Men det är väl bra träning eftersom jag kan vara lite mer pedant annars..
Så, skicka NUUU... ingen återvändoo.

/Jeppe - waaay offffff......zzzZZZ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0