HANNA FICK STANNA! =)

Jo. Fast jag inte såg hela programmet, slutade det väl.
Surprise bara att Robban rök. Trodde och tyckte  (precis som vanligt)  att Mangan skulle packat ihop.
Tycker The Wells´ gjorde "Candyman" läckert, men det är ju en läcker låt, i.o.f.s....
Hannas hälsingar klarade sig återigen galant och Hanna själv är så CHARMIG och suverän, där hon står och showar på sin lilla ö.
GLAD blir jag!
TACK igen Hanna!!

Är det inte fantastiskt, var jag på väg att utbrista...
Att jag ska sova snart alltså och jag trodde att uret fortfarande stod och stampade på 3, cirkus...
Vart tog den en-och-en-halv-timmen vägen???
Jahapp... då verkar det bli den vanliga visan...
Men om jag inte kommer på ngt mer vettigt att writa ner nu så kan jag ju börja rusta ner min vakenhet.

Ska bara tänka efter...hmmm...
Jo, tyvärr var det mkt bränder igår/inatt igen.
Bilbränder på Rosengård och ngt i Folkets park + i andra städer...
Ngn borde f-n ta mig ta och läxa upp de små kräken som inte har lärt sig att eld är farligt och kostar en j-a massa pengar!!!
Eller kanske skulle man spara smisken till deras FÖRÄLDRAR!?
Ja, det blev ju en positiv avrundning... vill helst inte använda mig för mkt av NEGATIVA nyheter härinne, men ibland blir man bara SÅÅÅ LACK!!!...

SÅ, hej och tack!... och god natt!...

/Jeppe - ANGRYman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0