KALSONG-CHOCK

Fredag ikväll, ja.

Kollade inte hela Let´s Dance, men Laila var en mkt frisk fläkt som jag blev GLAD av. =)

Sen var det ju en TROS-CHOCK av stora mått...

Ja, Jeanettes klänning var inte bara öppen vid sidan, den var mycket öppen UNDER oxå, i.a.f. när hon snurrade igenom luften.

DÄR kan vi verkligen snacka om FRISK FLÄKT! =)


Tänkte bara på det; det snackas kanske inte lika mkt om tros-chocker när det kommer till DANSÖSERNA.?.
I jämförelse med KÄNDISARNA, alltså...

Är det inte lika intressant då, eller!?


Finns det förresten KALSONG-chock?

Inte förrän ngn kliver ner till parketten i kilt, va!?

Förresten, på tal om det så har jag haft en sådan...

Nej INTE kilt - KALSONG-CHOCK!


Jo!

För att göra en lång historia kort, så spelade jag med i en pjäs i (hög)skolan en gång.

Jag spelade KVINNA  (och även om det var fullt sjå med att tvätta bort allt KLET från ansiktet efteråt, var det rätt fräckt när jag satt där på en stol, före pjäsen och ngn klistrade på lösnaglar och en annan sminkade mig och en tredje fixade till ett örhänge...eller håret var det kanske... kände mig allt som en riktig kändis, så upp-passad jag blev... nästa gång jag blir så upp-passad hoppas jag dock att det står "JEPPE" på stolens rygg så att det blir lite mer manliga saker jag får hjälp med)  och när drapperierna drogs undan satt jag och sminkade mig framför en spegel, med ryggen mot publiken.

Så långt allt väl.

Ända tills jag vände mig om, där jag satt på stolen... i min MORGONROCK... och helt utan vanan att sitta med benen tätt ihop!

Jaja, ALLT för publiken!


Rätt rolig pjäs, minns jag och publiken skrattade nästan i ett.

Har ngn gammal video, som det nog är hög tid att kopiera om, så att den inte förstörs av tidens gång.
Tyvärr så hade hon som skötte videokameran inte lärt sig zooma riktigt, så närbilderna blev få.

Och NEJ!

Området mellan mina innanlår blev inte heller inzoomat...


Ja, tänkte egentligen skriva mer men nu får det vara nog med chockande.

Tack och hej!


/Jeppe - mannen som uppfann kalsong-chocken



...psst... minns oxå att jag tog mig en liten jäkel, där jag satt på min stol och blev upp-passad...(det visste Ni inte va, mina lärare!?)...VAR faktiskt nervös!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0