Nattlig psykologi...

Analysera MERA, lixom.

Just så... hade för några timmar sedan psykologilektion med Dr. Hill i tv 4.

Alltid lika intressant. Även om det bara är repriser, just nu.

Ja, just det; "Mord i sinnet", om Ngn inte vet vad jag pratar om...

Jepp, så är läget.


Annars är här sjukt och inte så bra med ett problem jag tidigare nämnt... ordnat sig till viss del ( TACK till ER! =) ) men mkt kvarstår och det känns verkligen TUNGT och jobbigt att hela tiden känna sig JAGAD.
Jaja, jag vet att det är MITT eget fel.

I.a.f. så jobbas det på det och jag hoppas att ngn vill höja bolånet lite till mig, så det kan rensas i TRÄSKET.
Den bank som går med på det kommer ju att TJÄNA på mig...

Jaja, löser sig väl...


Förresten, skulle vara sååå HIMLA skönt att vara en av dem som vinner på Keno... ser ju där varje dag på text-tv; 12.000, el. 15.000, el. 50.000, el. 150.000... ja, ungefär så brukar listan se ut, VARJE DAG... nästan.

Vinner jag inom kort, ska jag skratta hela vägen till banken.
Eller nåja, åtminstone gå dit med ett FÅNIGT leende på läpparna.
Ja, det kan jag lova. FÅNIGT. Det är det värt.
Folk får gärna skratta lite åt mig... slipper jag några räkningar "gratis", är det guld värt...

Undrar om de som vinner, oxå ligger back i portmonän, eller om de bara huxflux får lite dricks lixom?...

Ok., slut-tjatat om det.


Jahupp... det var ett tag sedan nu...

Känns som att jag bara skriver när jag har TVÄTTAT, nuförtiden... var det inte så sist oxå?!

Ska kolla när jag loggar in...

Denna gången hann i.a.f. lite torka, men lgh:n är ändå rätt laddad med diverse upphängda utstyrslar.
Hade jag haft en webkamera - OCH dessutom vetat hur man får en sådan att fungera... - kunde Ni ha fått beskåda djungeln, här bakom undertecknad... och SNETT BAKOM...... och BAKUPPÅT...... och SNETTUPPÅT...... Ja, härs och tvärs i alla riktningar Du kan komma på.

Vet inte om det skulle gå att urskilja MIG ens, där i all röran...
Jaja, var och en får väl välja om De skymtar mig där i LÅNGKALSONGERNA eller kanske i FINSKJORTAN...

Oj, skulle kanske vara skönt att bara vara en bit tyg ibland... slippa tänka... bli tvättad och ompysslad och lite strykt (medhårs!) ibland... av en mjuk och len kvinnohand... JA!


Såg inte Let´s Dance ikvällas och har faktiskt inte ens tittat vem som rök.

Hoppas det inte var Niclas och Jeanette, bara... tycker HON verkar rätt charmig.


Och imorgon vinner HANNA och hennes vänner KÖRSLAGET.

Tycker faktiskt det är klass-skillnad.

Ok. det är väl hyfsat jämt mellan de två finalisterna, men ner till de andra är/VAR det HÄSTLÄNGDER!

Eriks enda chans är väl alla tycka-sååå-snygg-röster, vilka kan bli en hel del.
Men "övriga landet" röstar nog fram Hanna till seger...

Får se imorgon...

Såg Ni?... analys igen.


Nej, räcka för nu, hörruDu!

Sov gottis!


/Jeppe - snälla... FINSKJORTAN!!!......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0