SEX ??????

Jaha...
Vad jag börjar skriva ofta nu.
Blir så när jag har TID  (typ när man är sjuk)  tror jag.
Nu testar vi ngt nytt:




SEX ??????

Hur kunde jag inte veta att det är sötsköna DILBA som sjunger Rusta-reklamens "Go Easy"?
Är alltid så seeen med nyheter... eller; "tvåa på bollen igen", som Uggla skulle sagt.

Varför har jag begåvats med förmågan att vända på dygnet när jag är ledig eller sjuk??
Är sååå HIMLA svårt att vända tillbaka igen när det är jobbedagar.
Skulle nog behöva ett mer FRITT och FLEXIGT arbete. Såsom frilansande amatörskribent/fotograf på ngt sätt, någonstans.
Barn! Gör det något om jag säger upp mig och lämnar er!? ... HALLÅ!... Jeppe, vaaakna... ekonomiiin!!!...

VARFÖR i allsindar blev jag aldrig barnpojke hos MADONNA???
Menar, talang har jag så det räcker... det är klart, om matlag och städ skulle ingå, hade jag bangat själv.
I.a.f., jag "sökte" jobbet i ett brev till henne, när hon gästade Luuk för x antal år sedan.
Men programledaren behöll kanske brevet själv och vem vet, kanske blir jag istället erbjuden jobb hos Kristian och Carina en vacker dag... Det du, Björn Gustafsson!
Sen kan jag ju fråga mig var de andra fyra (4!) kopiorna av brevet tog vägen... de jag skickade till hotell och tv och skivbolag och så... Kanske blir LEKHAGE på hotellet, istället!?...

Varför har julpyntet inte gått i ide i källaren än????
Jo, för att det är så mysigt med juleljus när snön kommer... om det kommer ngn... annars dröjer det ju inte så värst länge tills det är jul igen.

Varför är det HIMLA BRA med reklam?????
För att jag behöver gå och sätta på kaffe, alt. hämta kaffe, alt. gå på toaletten, alt. checka inspelning på en annan kanal... och jag vill inte missa ngt av filmen.
Dessutom är reklam ofta HUMOR. SÅ!

Varför är kaffet KALLT??????
För att det är NATT, Jeppe och då dricker man inte kaffe...




Godkänt för att vara premiär, eller!?!?!?
Ehhh!!!...
Jo, SIFFRAN var bara ett försäljningsknep.
Nästa gång blir det kanske lite färre frågor att räta ut.
Tyckte mig märka en viss kvalitetsförsämring mot slutet, ja...
Börjar kanske bli LITE trött...

Hejdå!

/Jeppe - ett riktigt premiärlejon!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0