Jobb-fast-hemma

God natt! :)
Fattar inte riktigt vad jag ska PÅ kaffet för, när jag måste försöka sova om en timme, senast.?.
Okej har druckit ett tag nu, men koppen är still going strong, s.a.s.... jobbas upp och ner, som vore den en HISS...

Nej tyvärr, nej tyvärr, jag tänker inte skriva ngt roligt just nu här...
Tar bara en paus i hemarbetet, som fortfarande går ut på FOTON till jobb.
Precis som med allt annat, är jag lite sent på det - fotot som just nu ligger överst i högen här, innehar följande text; Pepparkaksbak, 2008-11-24, vilket ju ÄR ett tag sedan...

Jaja, synd att jag inte visar fotona här, de är ganska SÖTA, "mina" barn.
Blir nästan lite tårad när jag ser de barnen som slutat, på bilderna... gamla goda tider... och VETTIGA lokaler, i.a.f. jämfört med de vi har nu... inte så smart att ha ETT (f.d. klass-) rum till EN förskoleavdelning.
Fattar inte hur det tänks i ledningen faktiskt... och DE ställer krav på OSS, men var är kraven på dem!???
Brukar alltså opponera mig mot chefer om det behövs, det är inte så jag menar...
Tycker faktiskt Skolverket eller ngt skulle gå in och säga ifrån angående sådana usla lokaler, som vi har...
Oj, var inte meningen... härmed SLUTKLAGAT.
Nej, slut paus - åter arbete.
Och sedan RIKTIG god natt!

/Jeppe - the OUTWRITER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0