SÅ JÄDRANS (det var nog första gången i min världshistoria DET ordet användes...av mig) SKÖNT! =)

Ja, ska snart ta svarta hingsten till närmsta affär och handla det absolut nödvändigaste (var tog pengarna vägen?!?).
På inköpslistan var det nedskrivet TANDKRÄM och TANDTRÅD, vilket väl måste ingå i nödvändigt-kategorin, eller!?
Kanske framförallt eftersom de hemmalagade biffarna igår hade en viss smak av vitlök...
Snacka om "bered en väg för Herren", när han kommer vandrande där bland mathyllor och fruktdiskar...

Nåväl, eftersom plånkan inte kan mäta sig med de allra mest bastanta släktingarna nuförtiden, hur SKÖNT var det inte då när jag fick se följande syn i "hygienlådan" härhemma?!;

Och de sa bara; KOM OCH TA OSS!!!
Snacka om att bli upphetsad!...
(och NEJ, det är inte någon som blivit nyklippt på skärbrädan... - jag är inte ens frisör - det är bara en massa knivar som satt sina djupa - nåja - spår...)

Ja, så sparar man slantar... man köper en annan gång för längesen, så har man ett litet lager och vips, är det bara att öppna en låda...

TJOHOOO! Här kommer jag, affären!

/Jeppe - helt alldeles mun-fräsch mellan tänder och tänder och mellan tänder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0