På gång med en sång; INDIIIIIIRA

Hej i natten! :)
Jodå, försöker starkt följa upp vad jag säger/skriver/lovar... menar, alla kan vi väl förbättra oss...
Här ska jag nu inte skriva en massa annat tjafs utan försöka hålla fokus.
Därför lämnar jag alldeles snart över till min kära Balkan-Gudinna, INDIRA RADIC.
Hon är LUGNET personifierat för mig, vilket inte säger så lite då jag har LUGN intatuerat i hjärtat.
Men hon kommer alltså där, viftar till med sitt trollspö och låter sin skönsång nå mitt inre.
Jaja, HAJDE!!! :

 



INDIRA RADIC - PUSTI ME

Fina strängar och stråkar och ett UNDERBART upplägg med STORBAND och DANSÖSESSOR.
Och JA, jag håller fokus på Indira... bakgrunden med förförande dans, klänningar och strumpeband har jag inte ens lagt märke till... =)
Då har vi allt klart för oss!...?

LAKU NOC!

/Jeppe - spritt alldeles ouppmärksam... =)  =)  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0