Champions: TIMOTEIJ - Runner up: ANNA

Jaaaeess... fortfarande inget SNACK!
Kanske blir rätt så tight, men tror fortfarande stenhårt på Timoteij (folkets vinnare) och Anna (juryns vinnare). =)
I.o.f.s. har jag inte alls checkat senaste nytt och så, men ändå!
Tror ingen kan blanda sig i dessa giganters (om än nätta sådana) kamp.
Det som avgör blir hur långt Timoteij kommer efter Anna, gällande juryns röster.
Blir Timoteij 2:a hos juryn ska det väl vara KLART, om jag minns matematiken rätt...
Tror dock att Anna blir 2:a hos svenska folket, sååå... blir so spannend!...

Vill bara säga redan nu att Anna ÄR sin låt.
Det är hon som GÖR den.
Kanske trist att säga, men jag tror det hade varit en rätt trist låt om någon annan hade stått på scen.
Anna lyfter upp låten så man tror det är en jättehit... hmmm, ja typ, i.a.f....
Men men, låten ÄR bra med henne... det är ju ett helhetsintryck.
Precis som Timoteij, även om det saknas vissa smådelar så blir det en näst intill perfekt HELHET...ujuj, brände mig på de tre sista där! Den var till ER, timotjeijer!

Så, nu är jag stressad som vanligt och vill inte bli sen, som ännu mer vanligt, så därför slut för nu och hörs inatt, om jag inte är för drucken och/eller trött... men det finns ju kaffe, så tänk positivt...
Ska ut med ena kortgänget och... ja, öla lite, eller mkt, och spela lite eller snacka mkt...
BYEBYE!!

/Jeppe - en redig öl...öhhh, KORT-haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0