WATCH OUT Fågel-Macarena; BACCARA is in de hus!!

Här ligger de alla i lä...
Fågeldanser, La Macarena... ja, inte ens den kommande Eurovision-Song-Contest-dansen har en chans.
Håll i hästarna och huka dig, ty här kommer gamla hederliga BACCARA med en, visserligen BERG-USEL LÅT, men desto coolare MOOOVES...

JUST WATCH IT!:


Hämtat dig än?...
Ja, det var alles für nu... skulle egentligen bara testa hur det kändes att writa lite när det är DAG...
Kändes faktiskt fint måste jag erkänna. Kaffekoppen är i högsta sving oxå, vilket inte gör saken sämre.
Hörs senare.
Måste fortsätta sortera papper, medan jag fortfarande är såhär PIGG. =)

/Jeppe - dansar aldrig nykter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag vet, jag sover dock dåligt om jag känner lite negativ stress över något.. eller som igår -var väldigt uppe i varv efter dansträningarna, på ett positivt sätt.. längtar till påsken då man slipper vakna till tidig väckarklocka!

hoppas du har en trevlig kväll:)

2010-03-30 @ 21:37:11
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

PS. hehe vet att det är mycket viktigt med sömn:) Jag lyssnar mycket på min kropp. Känner den så väl efter alla års idrottande o.s.v. tar ju både fysiskt och psykiskt att sova dåligt under en period, men om man vet vad det beror på så:) Jag menar, om man inte lider av större problem så "rättar det" ju oftast till sig:) SOV GOTT hehe

2010-03-30 @ 21:38:19
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jeppe

Bra Karin, PRECIS vad min samtalsläkare sa till mig igår; SVÅRT att sova då man är för "trimmad". Hon föreslog mig att verkligen VARVA NER c:a 2 h´s före sängdax, för man kan inte sova ordentligt när man är too much på g.

Känner igen det du säger om negativ stress el. oro, etc. Är därför jag äter lite lugnande (mild variant) just nu. Svårt att somna om man är nervös... Om man inte somnar el. om man vaknar mitt i natten, så ska man inte tänka på ev. problem. Läkaren gav mig rådet att tänka på hur jag ANDAS. Kanske både så att om man ligger och tänker på ngt så tråkigt som sin andning så somnar man (typ räkna får) OCH att man ska andas LUUUGNT, för då är det lättare att somna...

Grattis till sovmorgnar! :) Jag har haft ett tag nu eftersom jag är sjukskriven, men nexta weeka är det dax att ställa uret igen.

SANT. Jag har dock haft det problemet att jag har sovit alldeles för mkt FÖR LITE under för långa perioder, vilket tydligen påverkar såväl fys. som psy. Och det vet man ju, men det var bra att min läkare var så tydlig och SKRÄMSLIG.

Take care, Caren! =)



/Jeppe - skrämd till sömns...HUAH!!!

2010-03-31 @ 17:24:04
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0