GRATTIS TIMOTEIJ!!! =) =) =)

Så SEEEG idag...
Vaknade för ngn timme sedan...
Hinner ju inte skriva om allt om ikväll, men kan säga så mkt att detta året blir jag SUR om min favorit inte vinner.
Sådan var jag alltid förr men t.ex. förra året kvittade det mig, eftersom det var MÅNGA bra låtar och jag tror faktiskt att Sveriges final är bland de bästa i hela Europa. Alltid, alltså.
Ok. Anna kan jag tolerera oxå och kanske, kanske Eric eller Ola, men inget annat!
Skrev precis en kommentar på Sydsvenskan - angående vem som vinner - som löd såhär;


There can only be ONE;
TIMOTEIJ! =) =) =)
...med Anna som runner-up. =)
Detta är INGEN SKRÄLL, som "experter" tycks tro, det är GLÄDJE och det vill folket ha.
Okej, juryn röstar antagligen fram Anna och då kanske hon vinner med tanke på att hon blir 2:a hos folket... alltså beror det på vad juryn ger Timoteij.
Vi får INTE skicka ngn manlig ballad till Oslo, då går det bara som vanligt. Ingen annan duger heller, möjligtvis ngn av up-tempo-ung-tupparna, i.s.f.

/Jeppe - människa, ej expert


Så, nu är det brått...
Ha en trevlig kväll och må de/-n bästa/-e vinna och må den bäste gissaren ha rätt...

/Jeppe - bäst, inte best




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0