Inte något viktigt...

Nej, bara vanligt nonsens-snack.
Blir ingen bedömning av Så ska det låta, eftersom jag missade det. Får watcha reprisen imorgon.
Och varför missades det? - lyder den typiska följdfrågan...
DEEP SLEEP! - kontras det snabbt.
Jo, eftersom jag sov c:a en halvtimme natten till fredag, så var jag ganska mkt trött och när jag kom hem från läkaren hade jag en massa papper/kuvert/räkningar att sortera och många ekonomi-samtal att ringa och till sist blev jag så slut att jag började slockna där vid köksbordet och jag har ingen aning om vem jag pratade med sist eller vad vi sa och papperna får jag nog ta mig en extra titt på, hur de blev sorterade... (och jag vill inte tänka på det för mkt, MEN det börja ljusna lite, lite på den ekonomiska fronten...).

Blev alltså inget vettigt gjort där, så jag samlade ihop mitt utspridda förnuft och gick in till den mjuka sängen och bara TJOFF, somnade.
Inte förrän sent på kvällskvisten blev det vaket tillstånd igen.

Jaha, blir en vecka till utan jobb, SEN får det fan...KTISKT vara DAX, åtminstone på halvtid. Måste försöka ta mig upp ur dvalan och tjäna lite pengar.
Visst är det bra för hälsan att vara sjukskriven, men inte för plånboken...

Nej, nu FÅR jag inte skriva mer... min samtals-läkare berättade för mig idag, hur VIKTIG sömnen är... och det visste jag ju innan, men ändå bra att bli skrämd... har varken tid eller lust att trilla ihop en vacker dag... JU!
Ja, bedtime alltså.
Titta, i RIMLIG TID! Snyggt Jeppe!
Jo, bara en sak; jag dricker inte kaffe, dricker te...
Was!!! Vad hände!? Warum?? Många frågor men inga trötta svar...
´night!

/Jeppe - snart bara TJOFF...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0