Millennium

Nej, har faktiskt inte sett filmerna än, så det var ju lite spännande i lördax, när de började visa serien.
Och den VAR faktiskt så bra som man hört...
Hade lätt velat hoppa in i filmen för att hjälpa till i fallet. Lite sådär gammalt och svårlöst och en UTMANING!
Har nog katten valt fel yrke (och om cheferna läser detta; Hejhej! Jag ÄR en mkt bra fsk-lärare! :)), skulle blivit kriminalare, eller psykolog, eller en BLANDNING kanske...
Hursomhelst, BRA film, men tänk att det finns såna fubbickar (milt uttryckt) som den där överförmyndaren, på riktigt. Alla sådana odjur borde få samma behandling som det (odjuret) i filmen fick. USCH & TVI!!!
Nåja, som jag förstår det, så var detta första avsnitt lika med "Män som hatar kvinnor"...?
Så på lördag, kommer nästa "film"... eller?...

Jaha, nog för nu och nog är jag fortfarande lite småchockad över att jag äntligen lyckades LÄGGA IN hela låt/video-rutan, SYNLIGT här igår... Blir fler, men inte nu, ty nu är det strax sussedax.

/Jeppe - kriminalaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0