Så ska det SE UT; LINA HEDLUND =)

Här kommer då fredagsbetygen;

Så ska det låta 26/3; TIMO R. & MÅNS J. - TESS M. & LINA H.

Glömde nog klargöra förra gången, att de feta, svarta, tunga, BREDA... WHATEVER!... här två rader ovanför, det är MINA vinnare, totalt sett i programmet, MEN de som hamnar under "DAGENS BÄSTA", strax härunder, behöver inte nödvändigtvis vara samma... som de där svarta, breeeda... förståsen Sie BITTE?!?...

Att Lina och Tess vinner beror på att de tilltalar/-ade mig mer är grabbarna. För det första är det ju LINA...
THE LINA...eller THAT LINA!...jaja, LINA HEDLUND.
Bara sååå... ja, HET, t.ex.
FIIIIIIN!!! =)

De var bara bättre, även om det var jämnt...nu snackar jag inte poäng, utan bara sådär...jaja.
Sen så är Timo med kompis inte sådär jättefavoriter hos mig.
Dock tyckte jag tjejerna kunde tagit ut svängarna lite MER... Showat lite mer och så...
Synd att de inte körde igång "RUN TO THE HILLS" ordentligt. De började bara sådär nätt men sen öste de på och jag hörde nog att Lina VILLE, men sen bara PLÖTSLIGT - SLUT.
Mkt synd då jag gillar den låten och jag tycker om Lina och jag ÄLSKAR ÖS!!!...
Okej, måste ju säga att de kom igång hyfsat i "Yes Sir, I Can Boogie" (gammal GODING, ju!), men MER!...


DAGENS BÄSTA:

Nej, det blir tyvärr inte Lina och Tess!...
Det blir Timo och Måns med "Är Du Vaken Lars?".
Som sagt, inte mina favoriter och jag är inte sååå road av Jonas-Gardell-figurer men jag ertappade mig själv, sittandes där med ett fånigt leende och ngt skratt-ljud som slank ut.
F-N! 
Jaja, som märkes är jag flexibel av mig och kan ändra uppfattning när det är läge... sådan är jag!

Watchi, watchi;



JO, tror faktiskt de ÄR VÄRDA denna gigantiska utmärkelse.
De gjorde den faktiskt BRA! TACK!


Jaha, ska jag välja ut en artist så blir det såklart LINA.
Men jag är kanske lite partisk, om man säger så...
På tal om Lina (va?! har jag nämnt henne?!?...) måste det bara sägas att hennes klänning var så SÖT (bl.a.) och hon var så FIN i den! =)
Ska jag ta och tabellera säsongens program så ser det ut som följer;

1. COOKIES N BEANS - m.fl.
2. LINA HEDLUND - m.fl.

Förresten, är det fler än jag som undrar om Tess Merkel är syster med Marie Picasso eller är de bara är lika som bär???...
Så, slutlåtat för idag.
Jag har inte missat någon sommar-tids-timme än, eftersom jag ännu ej lagt mig... men det får jag sota för snart...
GODNATT!

/Jeppe - zzzZZZzzzZZZZZZzzzLLLIIINNNAAAAAAzzzZZZZZZzzzZZZZZZzovernänävaddåDRÖMMMMMM...


Kommentarer
Postat av: Sara

Snubblade in här genom google och såg din frågan. Tess är inte släkt med Marie Picasso. ;)

2010-08-30 @ 10:51:51
URL: http://srydstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0