Tyvärr...

...hinner jag inte beskriva mina åsikter om SEMIFINAL 1 - E.S.C....
Av den enkla anledningen att det ju kör igång om en timme och detta året har inte varit som alla andra eftersom jag haft huvudet övertjockt av annat och därmed inte ens hunnit titta på bidragen som jag alltid brukar göra i god tid. Hmmm, fick jag ihop det där?...

Får se om jag hinner skriva ngt om SEMI 2 innan det sänds...
Antagligen kommer jag iaf att kommentera semi 1 i efterhand och ärligt skriva vilka som verkligen VAR bäst, ÄVEN om de inte gick till finalen... om jag nu hinner DET, med mitt övertjocka huvud...
Trevlig Eurovisionkväll! =)

/Jeppe - hinner iaf TITTA, lita på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0