GRATTIS AMANDA!!!... och Skåneland.

Ja, det är bara att gratulera till finalplatsen. :)
Du är VÄRD den och från min sida var den väntad... men man vet ju aldrig vad folk får för sig...
Tror fortfarande du bara vinner, eftersom du är mest ARTIST och SHOW.
I.o.f.s. har Robin skärpt till sig på slutet, men tror inte det räcker ändå. Men måste påstå att det var hans bästa kväll i fredags - bra timing ju...
Tycker nog att Amandas brant uppåtstigande kurva planat ut lite - vilket i.o.f.s. inte är så konstigt med tanke på den klassen hon visat hela tiden - men det ska räcka ändå och kanske sparar hon till finalen...
Att nämna någon favorit med henne är svårt, eftersom rubbet är BRA, men jag ger er två av dem ändå (kan ju i princip välja vilken som helst, med tanke hennes KLASS!);


OVÄNTAD, KANSKE!?...





SVÅR ATT NEKA - SÅ SÖT, SÅ BRA!!




BRA, eller hur!?

I finalen blir det lite KRAFTEN mot FINESSEN, tycker jag.
I vanliga fall är jag glad för kraftfullt, men här fattas det rörelse och bl.a. därför segrar FINESSEN, ORIGINALITETEN, CHARMEN, KÄNSLAN, SHOWEN!!!!!

Dock;
EN DUBBEL SKÅNE I FINALEN - I STOCKHOLM!
DET NI!
Och DESSUTOM;
Vem var i Hellenius hörna i fredax?
Jo, Carolina Gynning!
Är lika med en TRIPPEL SKÅNE i fredaxkväll.
SMASK!!!
Tycker Carolina är rätt charmig!
Blir GLAD av henne... :)

Så, kanske sovedax...
Fast sova är överskattat... ;)
Men man måste väl...
Natt!

/Jeppe - oxå SKÅNE... FYRLING!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0