parentes

(...vill bara försvinna...men det kan jag inte...allt illa just nu...är en dålig människa...känner sådan press...måste betala lite räkningar, kan inte...kan inte fast jag vill...verkligen känner hur räkningarna stiger i kostnad då de går vidare till inkasso och kronofogden...och jag kan bara titta på, fast alla kuvert inte är öppnade...så himla hjälplöst att bara titta på...vill betala...måste tjäna mer pengar...skriva dikt...skriva låttext...skriva bok...fotografera och sälja foton...allt tar för lång tid...bli kriminell...aldrig...isf närmare tjäna pengar på att förhindra ett rån och bli hjälte och få belöning...måste göra något nu...tankarna spränger huvudet och hjärtat orkar snart inte mer hopplöshet...tur man verkar ha ett starkt hjärta men det måste ju tära ändå...rädd att bara kollapsa...hur mycket räkningar kan man betala då...måste samla mig...vet, måste ställa upp i någon frågesport, snabbt...och jag är ju bright egentligen...snabba på...måste få betala...lite åtminstone...så, nu släpper jag detta innan hjärnan kokar över...ska googla tävlingar...

/Värdelös - men ska komma tillbaka och visa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0