Blowsy 'n' snowsy

Trodde ju inte det skulle komma snö HÄR, nu i dagarna (NÄTTERNA)... men helt plötsligen drog en smärre snöstorm in bland hus och fä... om jag lyssnar noga nu så låter det i stunden mer som regndroppar, men tittar jag ut så skådar synen ganska mkt snö.
Och mannen här ska ju cykla iväg mot jobb om ganska prickus 4 timmar...
Får man se hur det går... men har rätt bra kläder faktiskt.
Jaja, tilltar snöfallet igen blir barnen säkert roade då de får se en livs levande snögubbe stappla in till frukostbordet...
Nu är här TRÖTTHETEN här igen... somnaaaaaarrr......
Hej!

/Jeppe - snowman

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, jag måste bara erkänna att jag blev så glad när jag såg snön. Smsade alla mina vänner och liksom ''Wooohooo, glad snö på er''. Alla var jättesura och bittra, alla vill ha sommar. Men så försvann ju snön väldigt snabbt också. Kvar fanns det bara slask, och då blev jag sur bugugu.

Nej men igår var det väldigt vårigt. Jag måste erkänna att det var SUPER härligt! :D



(märkte att jag glömde skriva namn på förra kommentaren, om malmö-skjut-grejs hahah, var så upprörd)

2012-02-21 @ 16:56:22
Postat av: Författaren

Bra, då är vi två - blir oxå glad av snö... OM det inte är plusgrader i närheten vill säga, inget slaske-blaske... cykla i snön är kul och bara en extra utmaning... men inte kul när man är stressad... men i morse var det ju som sagt inget sånt - bara blött och lerigt...



/Jeppe

2012-02-22 @ 01:00:02
URL: http://jeppeye.blogg.se/
Postat av: Lollo

Cykla i snön låter väldigt farligt haha, men kul haha! (alltså att se andra cykla i snön, inte göra det själv, för de är man (jag) för feg för, hooost)

2012-02-24 @ 20:24:45
Postat av: Författaren

Bra.

Jag tycker det känns säkrast när bara JAG gör det...

Oftast är jag mer nervös för andra än mig själv.



/Jeppe

2012-02-25 @ 02:52:37
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0