GODMORGON SEMESTER!

...Även om jag hade igår oxå...
Och så ska det ju vara GODNATT egentligen, eftersom jag snart går och lägger mig...

Jo, kände att jag var i behov av ledighet - HELT slutkörd, både psyk och fys - så passade på med två dagar nu när det ändå är sportlov och det är färre barn på jobb (måste ju tänka på kollegorna, så de inte behöver slita själen ur sig...).

Och Melodifestivalen verkar förbli en hägring för min del... om jag inte hittar på något uppfinningsrikt sådär bara ploff... med alternativ att försäkringskassan bara - ännu mer PLOFFIGT - skulle få eld i baken och råka röra på påkarna lite... DREAM ON, Jeep!...

Annars verkar det som Malmö-deltävlingen är den bästa.
Om jag uppfattat rätt av de enminuts-versionerna som finns på svt.se, vill säga...
Och TACK Danny, för att du plockat ut tegelstenen ur byx-grenen detta året (att Mattias Andréasson sedan handlade gratis second-hand ur din skräpkorg, ja, det såg vi ju förra veckan vad det gav för resultat...)!
Och det är inte helt säkert det blir Danny och Charlotte som går direkt till final... finns hårdrock t.ex. och folk-kära Lotta och Christer, m.fl.... vem vet!?...

NU operation SOVA...
DREAM ON, Jeep!...

/Jeppe - bara PLOFF, slocknar... och drömmer helst inte om tegelstenar, tack!... hellre om Charlotte eller Gina eller så...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Säger bara grym att du ens kan forma ord när du skriver så tidigt eller sent! Grymt haha!

2012-02-24 @ 20:22:51
Postat av: Författaren

Tack!

Förstår själv inte hur det fungerar, men antagligen kryper hjärnans tentakler ut i fingertopparna, så att de kan sprattla vidare där på alfabetet alltmedans övriga kroppen ligger i dvala...



/Jeppe

2012-02-25 @ 02:38:01
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0