Så många ord - så lite innehåll...

Jahopp.
Klarade väl kvällen hyfsat, trots viss "abstinens".
Nästa år köper jag biljett i tid, eller när jag har råd rättare sagt.
I går fanns det "bara" biljetter på läktaren kvar, men så sent som natten till lördag fanns det otroligt nog bra platser kvar på parkett... därför känns det extra hårt att inte kunna gå, när det finns platser men tyvärr inga pengar... så nära men ändå så långt borta lixom...

Nåväl, var inte alls i form för att greja autografer när artisterna kom till hotellet från Arenan heller... i och med att jag inte var UTE, så förblev jag helt otaggad resten av kvällen.
Hade jag varit i full form skulle det varit roligt att stå och tjabba lite med stjärnorna...

Har varit inne och checkat en annan musikupplevelse som är om några månader och där fanns det oxå biljetter kvar fortfarande... Lite sjukpengar så kanske jag hinner greja biljett där.
Hade varit skoj.
Berättar tyvärr inte vad, ännu, eftersom då kanske ryktet sprids att det finns biljetter kvar och sen står jag där utan, när jag väl har pengar... så EGO är jag...
F-n, varför blir jag så himla trött varje gång jag sitter och klapprar bokstäver här?...
Dricker kaffe, men det verkar inte verka... är väl för trött i grunden, s.a.s.
Sänder nog detta, så får resten komma sen.
Skulle ju rangordna lite final-låtar och så...
...men just nu befinner sig hjärnan på en helt annan planet, och 80% av själen verkar ha rymt ut i det abstrakta...
Hej!

/Jeppe - jag kom inte, jag var nästan där......


Kommentarer
Postat av: Lollo

Så vadååå? drog du inte till de i slutändan? eller missuppfattade jag?



Haha, du undrar varför du blir trött? hmm, låt mig gissa, KOLLA KLOCKAN! haha :)



2012-02-26 @ 21:18:16
Postat av: Författaren

Nej, tyvärr inte!...

Och Lollo, klockan ska vi INTE kolla - inte NU iaf...



/Jeppe

2012-03-11 @ 05:06:00
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0