Är nästan där!

Undrar egentligen hur man (JAG) är funtad när man står och borstar tänderna och sover samtidigt, eller sover och sover men iaf halvsover eller något...
Hände mig precis iaf.
Var ju vaken när jag började borsta, men sedan dök jag in i ngt slags slummer... började drömma ngn dröm eller ngt... typ sådär som när man ligger i sängen och är i insomningsläge och får konstiga tankar som man inte kan kontrollera riktigt (SYND att man inte kan filma tankarna/drömmarna...). Tänk att dessutom börja VINGLA... HIIIIT......och DIIIIIIT...... som vore man en gammal rostig dinosaur som supit sig redlös som inte fått till det på länge och står där med ihopbundna fotleder och försöker hålla balansen, men bara svajar hit och dit...
Och ändå ska man tvunget hålla tandborsten roterandes i mungipan... snacka om envis.

Vet inte hur det tillgick, men nu är jag här istället. Och faktiskt, känns det hyfsat rent i och kring munnen...
Men dax att skynda till beds nu, innan en ny heltokig dröm anländer mina sinnen och har ju varken tid eller råd att falla till golvs som en klubbad dinosaur...

Sovgott!

/Jeppe - som faller och faller och faller och faller oååååååh är nästan där... i min dröööööömvääärld...

Kommentarer
Postat av: lollo

haha, det är därför man ska vara tjej. Jag har aldrig stått i toaletten och borstat tänderna på kvällarna. Går runt hela huset med tandborsten och pratar om allt i denna värld. Mamam brukar alltid klaga ''TOAAAA finns det något som heter'' . Hon ska vara glad att jag inte somnar i toaletten hahah. OCh drömmer som andra, hoost hoost :P

2012-02-21 @ 17:24:39
Postat av: Författaren

Lollo, håller med din mamma...

Men som du sa, hon kan vara nöjd ändå.

Men du, PRATA när du borstar!???

Jaja, FRUNTIMMER!... ;)

B.t.w. har jag inte borstat än inatt... ska bli spännande...



/Jeppe

2012-02-25 @ 04:07:53
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0