VARFÖR 1?

Go´väns, härmed invigs denna splajsans newa kategori, som kommer att berätta om mina smärre eller större misslyckanden och saker-som-balanserar-på-en-ytterst-tunn-tråd-där-ena-nedtrillnings-sidan-är-lika-med-att-bägaren-kokar-över... och annat liknande...
Here we go;

VARFÖR lyckas jag alltid öppna medicin-förpackningar på den sidan där bipacksedeln ligger?...
Och inte bara ligger ju, utan ligger vikt, sådär så man inte kommer åt innehållet riktigt...
Slår aldrig fel...
Jag funderar starkt på att uppfinna en tunn-pappers-detektor - bara att scanna av de båda sidorna ju - för att en gång för alla, resa ifrån detta dilemma... och sedan kunde jag sälja uppfinningen till läkemedelsföretagen, den kunde ju hänga med varje medicinförpackning - fast-hängandes i en liten kedja.
Tills dess borde de faktiskt markera med en liten text på den felaktiga öppningssidan;
"Vill du äta medicin och inte pappers-information - var god öppna mig på motsatt sida".
Tänk så mycket lättare livet skulle bli...

/Jeppe - öppnar hellre annat


Kommentarer
Postat av: lollo

HAHAHHAHAH, fler inlägg i detta kategori efterfrågas hahaha

2012-02-21 @ 17:38:33
Postat av: Författaren

TACK för feedbacken! :)

Kommer såsmåningom...



/Jeppe

2012-02-25 @ 05:53:48
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0