VM-GULD(utanfrågetecken)

JAAAAAA!!!!!! =)
Bort med frågetecknet... vad skulle det vara bra för... jo, det kanske hjälpte att vara lite ödmjuk i förhoppningarna.
I.a.f. MKT BRA JOBBAT SVERIGE!
En gedigen insats rakt igenom.
Undrar ta mig katten om vi inte borde ta och skicka småkronorna till "riktiga" VM oxå.
Är nog lite mer orädda och rättfram än många av de äldre spelarna...
Nåja, STORT GRATTIS! =)

Imorgon
... senare idag skriver jag lite om fiiina ALICIA...
...och tills dess DRÖMMER jag om henne.
Och nu går jag till sängs - hög tid, vet ju inte ens vilken dag det är...
Natt!

/Jeppe - inga frågetecken här inte... drömmer redan...

Kommentarer
Postat av: helena

åh vad fin din blogg är

2012-01-06 @ 13:01:12
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Författaren

Tacktacktack!!!

Är ju innehållet som räknas och inte utseendet!...milt sagt är jag usel på design.

Hej!



/Jeppe

2012-01-06 @ 17:21:30
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0