(PARENTES)

( För den ovetande; Inlägg med rubrik "PARENTES" är inte vidare skojsiga att läsa... så skyll dig själv om du fortsätter... ;)
Snacka om att bli knäckt... sen knappt en vecka tillbaka har jag checkat internetbanken ungefär varje timme, för att se om skatteåterbäringen kommit...
Nu vet jag ju inte om jag ska få pengarna eller om kronofogden lägger vantarna på dem. De snor ju typ halva lönen varje månad, så det kan kännas som att jag kunde få lite pengar att röra mig med (välja själv vilka skulder att betala, plus kanske lite till mig...) för en gångs skull.
Och jo, jag vet, jag har satt mig i situationen själv och är medveten om vad det innebär...

I.a.f., det står inte på mitt skattekonto att KF ska röra återbäringen... det står att de är utbetalda, så där är det inget krux... jaja, de har ju sagt att man kan få det under denna vecka oxå, men det känns som att alla har fått sina redan och många redan i torsdax-fredax...
Jaja, får väl fortsätta hoppas... och kolla kontot.
Men som sagt; KNÄCKT! Gör faktiskt ont i hjärtat varje gång jag checkar och saldot bara visar 0,36(!).
Uret börjar bli mycket, så lär inte bli några kulor idag heller...
MEN två hela roliga dagar kvar av veckan ju!... )

/Jeppe - är EGENTLIGEN rätt bright!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0