Siktar på sex inatt

För några nätter sedan när jag inbillade mig att jag skulle få 4 h´s sömn, blev det bara 2... igen!...
Gissa om det blev en något tröttsam 15-timmarsdag på jobb...!?...
Natten efter var inte mycket bättre - 3 korta timms.
I mörkret till i fredags stänkte jag in 5 znozzzande.
Låt oss se... 2 + 3 + 2 + 3 + 5 är lika med 15 gosiga timmar.
Och femton delat med fem, det ger tre.
Tre timmar i snitt per natt... hmmm... kanske lite för lite, om man säger så...
Är det konstigt att det helt plötsligt blev 12 feta, drömmande, kurerande timmar natten till igår?!...

Ändra livs-stil? Näe, varför det!?...

/Jeppe - siktar på sex inatt... timmar såklart, snuskhummer där!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHA, när jag läste rubriken, tänkte jag whaaat?! Sen förstod jag när jag läste hahah! Bäst alltså. Nej men är det inte typ sjukt och sova så lite?! Din kropp får aldrig vila ut ordentligt? Aja baja du kan få fetma! Det var detta som gjorde att jag började sova ordentligt!!!! haha

2012-03-18 @ 19:34:02
Postat av: Lollo

Som vanligt, glömde skriva namn!! Det bör vara någon påminnelse grej som blinkar när man inte skriver in namnet, det är lollo alltså! :D

2012-03-18 @ 19:34:42
Postat av: Författaren

Tänkte jag oxå först, därför jag har varit och biktat mig idag...

Jo, det är nog sjukit. Tack, behöver tillrättavisningar, så kanske jag lär mig en dag, eller NATT...

Ska försöka fixa en blink-lampa Lollo... ;)



/Jeppe

2012-03-19 @ 01:09:34
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0