Bara sååå attraktiv!

Hej!
Jag heter Magneto, i X-men.

 

Alltså, fast jag cyklade hem från magnetröntgen i mycket högt tempo, kunde jag inte undvika att ofrivilligt attrahera;
En trafikskylt, inkl. stolpe, någon annans nyckelknippa, två enkronor och en fem-dito...men-i-singular-då...fast-det-var-fem...men-en-till-antalet... samt x antal örhängen och även lite små-krafs-spikar-och-skruvar.
Samtliga satt som fastlimmade lite överallt på min magnetiska kropp.
Just det, en ganska privat piercing oxå... inkl. människa - hon landade smidigt på min pakethållare och tycktes ganska närgången, framförallt med sitt mittenparti... att det var där piercingen hade sitt näste, är väl ingen jättedum gissning...
Jaja, dagens fruntimmer...

 

T.o.m. min egen cykel försökte suga sig upp mot kroppen, vilket faktiskt inte var särskilt skönt.
Absolut inte för det undre livet.
Man sitter lixom ganska tight mot sadeln redan före man blev magnetiserad. Trodde faktiskt jag kunde lita på min egen gamla ryttare, men nej...
Hursomhelst, efter att ha lyckats parkera min pilska cykel utanför porten tänkte jag "nu eller aldrig!" och vips rundade jag några träd - snäv style, kröp genom cykelstället en fem-sex varv och lyckades till sist bli av med alla metallfilurer.
Piercingen hade dock fått lite vibrationer och börjat bli efterhängsen, så henne fick jag finta bort i källargångarna innan jag kunde pusta ut uppe i lägenheten...

 

Nåväl, hemma och in i duschen för att skrubba bort mina magnetiska fält.
Fyra intvålningar och en förtvätt senare, har jag ansökt om att få byta namn till Jeppe igen.

 

Ja, det var det det och rätt vettigt att posta iväg detta snart, så det blir gjort...
Kommer nog snart del 2 av dagens bravader....

 

/Jeppe - ville hellre vara Wolverine!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0