MR

Magnetröntgen!...
Neeedå Jeppe, inte så farligt.
Lugn bara lugn!!

 

I infon kan läsas att tunneln jag ska glida igenom, är hela 60 cm i diameter.
Känns ju himla tryggt...
Räknar mitt ögonmått rätt, är det någon dm mindre än min axelbredd.
Vad händer om jag inte får plats?
Viker de mig som en Calzone??
På höjden lär jag få plats... om inget oförutsett händer - som exempelvis Calzone-varianten, inget annat...
Om jag blir en Calzone...och röntgen-systrarna känner lunchrasten nalkas, är jag i stor fara då???

 

Man får inte ha metall på sig, men tandfyllningar går bra... fast de är av metall??..
Tänk fall hela käkpartiet sugs upp i magnetmaskinen... kan de få loss mig, eller måste de ringa brandkåren som kommer med den STORA saxen???


Mindre än 8 timmar kvar, kanske sovdax... eller inte, bättre sova i tunneln, så slipper jag oroa mig... sen får vi se om jag vaknar som en pizza...
Hörs, kanske...

 

/Jeppe - luuugnet själv


Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, låter jobbigt. Hoppas att det går bra!

2013-04-18 @ 20:29:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Författaren

Tack Hanna!
Det gick rätt bra faktiskt... :)
Får vi se sen hur muskeln ser ut...

/Jeppe

2013-04-20 @ 06:28:30
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0