Nattmannen och de demoniska zombierna

Alltså, jag är NATT-människa...
Men meningen är att jag ska vara PIGG.
Senaste gångerna jag suttit uppe och skrivit nattetid, har jag varit way off TOTALT.
Har slutat med att jag publicerar runt morgonkvisten och när jag slänger ett hastigt öga på inlägget senare, undras det exempelvis;
"Vad är det där, vad menar han där, VEM har skrivit det, inte jag inte, snarare en gammal möglig zombie???"
 
Måste lära mig att få åtminstone 6 h´s sömn om dygnet.
Gärna fler, men det låter inte sååå troligt.
Inatt är jag faktiskt hyfsat närvarande, trots för lite sömn och en hel del vin och dessutom GOOOD mat, som man gärna blir soff-sove-sugen av.
 
Ja, nu ska jag fatta mig kort, så jag inte hinner börja försvagas till den grad, att underliga zombie-demoner sakta släpar sig fram ur mina inre vrår, med ett enda syfte i sina råkalla ögon - att överta styrningen av mitt mänskliga jag.
 
Så, bara nämna att jag funderar på att göra ett litet uppdateringsinlägg...
Kanske är på plats att nämna lite fakta, info, eller så, som inte är lika gammalt som bloggen är gammal...
Så, zombiesarna är på väg...
Hej!
 
/Jeppe - jodå, fortfarande människa... ...känner jag på min lukt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0