Gott och närgånget

JO, jag ÄR på väg!
Till trädgårdsarbetet.
Måste ju bara VAKNA först...
Har iaf varit fruktnyttig redan - banan i filen och kiwi till efterrätt.
Krävs nog den energin för jobbet...
 
Med tanke på förra inlägget, kom jag på att om man blandar språk på "UTVILAD" (vet att just DET ordet inte var med i inlägget, men ändå...), kan det bli "OUTVILAD", alltså engelska "ut" - "out", men kan ju misstolkas som svenska "Outvilad" - "INTE utvilad"...
Och då blir det ju precis tvärtom istället... hehe... motsats, ojdå!
Anteckna, den som vill!
Hmmm... tål att grubblas på... inte så alltför länge.
 
Till saken!...
Jo, känns som att någon är efter mig!
En kvinnlig varelse.
Himla närgången.
Hon hörs (tyvärr) inte, men hennes mjuka andedräkt kysser mina läppar... eller näsa, kanske, men det låter ju mesigt... nåja, känner hennes milda, sensuella flås i mina sinnen...
Hon är lixom ÖVERALLT.
EN KVINNAS DOFT!
Mmmmmmm...
 
Framförallt är hon i min t-shirt.
Och i all övrig tvätt som hänger på tork oxå...
Hennes namn är FINT!
STRAWBERRY & LILY heter hon.
KISS t.o.m. - LILY KISS
Är väl därför hon pussar så bra! =) =) =)
Tyvärr är hon bara ABSTRAKT.
Svävande. Sensue...mmm...
Finns "bara" i kläderna och rummet...
Sköljmedel är ett annat namn hon bär...
För sakens skull, s.a.s. så att ingen missuppfattar mig...
Lätt hänt.
 
Hursomhelst, tycker tyvärr att de nya Comfort-dofterna är lite TOO MUCH!
Dosera LUGNT!!!
Min kära Jordgummskyss är GOD, men ska inte användas FÖR intensivt.
Då blir man helt snurrig.
VILD kanske, t.o.m....
 
Nej, måste tänka på TRÄDGÅRD nu.
Jordgumms OFF, treegarten ON!
Iväg NU!
Hej!
 
/Jeppe - FÖRförförd

Kommentarer
Postat av: annsoh

hej hur är det? hur var helgen :)? kram!

Svar: Jo tack, bra... VARM men LUGN var helgen :) kramkram.
Jeppe

2013-07-29 @ 21:10:30
URL: http://nattstad.se/annsoh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0