Snabb i handlingen

Hej!
Jag heter Jeppe.
Jag har varit och shoppat.
Igårkväll.
20.55.
Willy:s stänger 21.
Detta köpte jag:
 
SIXPACK... NORRLAND, inte muskler, finns redan ;)
Fudge bars (choklad typ)
Carte dor mascarpone GLASS
Chokladglass med liknande svåruttalat namn som ovan
2 påsar chips
Digestivekex
Chokladkaka
Tuggummi
3 STORA cola
 
Sen köpte jag lite mindre viktigt oxå:
Mjölk
Müsli
Vaniljyoghurt
2 kassar
 
Summan av kardemumman:
Hyfsat godkänt shoppat på fem minutas... :)
 
Nu ska det iväg och trädgårdsarbetas.
Får se om jag hinner en runda till Willy:s vid feminio, när jag kommer tillbaka till Malmö.
Hejdå!
 
/Jeppe - sixpack (nåja) and green fingers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0