THE NUMBER OF THE BEAST?

För någon vecka sedan gick "Häxan" i SVT.
Någon som kan gissa vilket sidnummer programinfon i SVT text fanns på...?
 
RÄTT gissat, som nedan synes;
 
 
Och enligt filmen var/är häxorna tydligen ganska nära knutna till hin håle himself...vilket ju förklarar numret.
 
Bara för att förtydliga MIN godhet, måste jag påpeka att "mina" häxor absolut inte har några sådana band... och skulle någon ha det, får man ju ta den fighten.
Redan vid mötet med min aura, skulle hon veta att det är dax att trimma ner.
Nej, häxorna jag är glad för, är på sin höjd bara liiite farliga, liiite mer hemska och antagligen gaaanska busiga...aaa...
 
Okej, måste medge att jag istället för aura, först råkade skriva aurora, men riktigt så HIMMELSK är jag inte... kanske... Har inte heller någon Disney chick som alter ego, är nog inte schizo...
Googla den - aurora - på bilder, förresten, om du vill se en massa SNYGG-mysko bilder.
 
Här följer ett exempel;  
 
                                                                                      H.H.... Hämtad HÄR!
 
 Nåja, i filmen kunde man bl.a. läsa följande;
 
 
Jaha!... Jaaa!! 
Vill jag träffa en häxa, är det kanske dax att sadla om från barnomsorgen, till äldre-dito.
DÄR finns de tydligen!
Hehe, äntligen har jag ringat in dem...
Iofs (gamla häxor i all ära, men), jag träffar kanske hellre någon liiite yngre... som är lockande även på andra sätt...
 
Nej, nu känns det som att någon trollpacka strösslat ut sömnpulver här i omgivningen, så slut med häxerier för idag.
 
God natt, och GOD natt på dig!!
...det GODA segrar alltid!
 
/Jeppe - inte sexig...... inte 666-ig...... enbart HÄXig
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack så mycket! :)) Hehe gör det!

Svar: I´ll!
Jeppe

2013-07-06 @ 12:31:08
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0