ASKUNGEN - behind the scenes

Många bollar i luften nu, känns det som...
Tid att kasta dem i säcken och knyta ihop densamma.
 
Börjar här med (hade jag varit riktigt skojsig skulle jag skrivit härmed med, men den roligheten skippar vi nu) den försvunna Askungen - som för den delen ännu inte påträffats...vet inte varför hon inte gett sig tillkänna, måhända har min sista gnutta karisma falnat alldeles och hållet...
 
Jaja, det var ju inte det jag lovat avslöja egentligen, utan hur omgivningen runt sexy-lady-skon såg ut.
Alla de som gick ifrån Folkets park framåt morgonkvisten vet.
De läser nog inte här, men det kvittar ju eftersom de redan vet svaret, trots att de inte hört gåtan...!...?...
 
Har du nu klickat på sko-länken ovan (vilken jag ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, Ä-N-T-L-I-G-E-N fick att SYNAS... har ALDRIG förut lyckats få länkarna i inläggen synliga, utan fått göra ungefär såhär istället → "OSYNLIG länk" ← och uppmanat; "Tryck mellan pilarna, på det där vacuumet som inte syns!". Men nu ÄNTLIGEN (hört det förut?) fattade jag tekniken... vilken inte är på raketforskarnivå här hos undertecknad precis, vilket du antagligen märkt på bloggen i helhet... "Under uppbyggnad", som det så fint heter. Ja, det har den ju bara varit i 4 år nu...
Och nu kom jag genast på att de andra gamla länkarna, som inte fått visa sin skönhet, nu kanske SKINER och gosar sig... får nog ta en titt på det sen... och isf undrar ju den läsare som - inte så troligt, men kanske - läser ett gammalt inlägg med länk, vad katten jag menar med pilarna... - "Vafn... tror han jag är dum i huvudet, jag ser ju frfn var jag ska trycka!..." typ... Ja, är parentesen slut nu Jeppe???...) så vet du gåtan.
 
Vill du ha svaret, kikar du på bilden nedan:
 
   Malmö folkets park, 2013-05-19, tiiidig morgon.                                      Foto: Jeppe
 

Varit FEST??? Nä, vaddå!?...
Skräpmässigt samma vy 360 grader runt.
Jaja, SKON var fin iaf!... =)
...och gissningsvis kvinnan som bott i den oxå...?...
 
Härmed förklaras den här säcken stängd.
Frågor på det?
God söndag!
 
/Jeppe - en rackare på att knyta ihop säckar, är ju tomte varje jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0