GLAD MIDSOMMAR! =)

...här vet i katten om den blir så glad... (sorry för mitt negativa sinne idag...).
Mår uselt just nu (men det kanske hinner ändra sig... LOOKI, positive side!...).
Kommer alltså inte att springa omkring med blommor i mitt hår och sjunga om nubbe, sommar, kvinns och sill.
Dessutom måste jag renskriva en utvärdering och skicka den till chefen... vilket iofs säkert går bra - efter ett par kannor kaffe.
Det är ett stressigt jobb det där med barn. Ofta kräver de så mkt tid att man inte har tid med pappersarbetet... och så får man jobba hemma en midsommarafton...
Men som sagt, antagligen inget annat för mig ändå, så what the häck...
 
DESSUTOM gapar plånkan mig ett stort fett skratt, rakt upp i fejjan (vet, det var DAX för den glosan!), med sin jättemycket TOMMA blick.
Fick för lite lön förra månaden (förutom det vanliga blablabla-Kronofogde-blablabla... BLA!) och för över två veckor sen sa chefen att hon skickar in papperna meddetsamma och att jag då skulle få resterande pengs DIREKT.
VISST Malmö stad, tack för det löftet, hoppas NI får en glad midsommar iaf!...
Å det minsta kunde de väl glatt mig genom att utbetala MINA pengar före midsommar!?... 
Nejnej, kommer i nästa ordinarie lön och ingen ränta ens, på MINA pengar...
Får jag för mig att gå ut idag, blir det med noll spendering. 
Blir alltså medhavd grogg eller cider i ngn park (vilket ju inte behöver vara fel i sig, men man vill ju ha något att röra sig med...).
Bra Jeppe, nu får det vara slutNEGATIVERAT!!!
 
Nog dax fortsätta min REKORDsömn - har alltså redan sovit, OMÖJLIGT men SANT!!! :)
REKORDET heter 23.00 i tv-soffan och däckade POFF högst en kvart senare... WT!!!?...!?...?...
Och inte nog med det, TÄNDERNA VAR BORSTADE!!!
Ja, fråga inte mig... fattar inget... NE ZNAM NISTA! WEISS NICHT NAAATHING!!!...
 
Lite vatten för hostig hals, sen åter DÄCK!
DÄCK och HEJ!
 
/Jeppe - alias JEEP THE DEEP SLEEP
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0