Hej TIMOTEIJ! =)

I onsdags när jag varit och kollat in "de fem stora" (Eurovisionspråk) på Eurovision Village på Gustav, tänkte jag att det var lika bra att greja Bonnie Tylers autograf, men hon åkte iväg relativt snabbt, men smarte-jeppe kollade in vart bilen svängde och gick sedan lugnt och sansat och låste upp cykeln och cyklade ner mot hotellen liggandes i samma riktning som bilen körde. Utanför Radisson Blu fick jag napp. Frågade lugnt och engelskt PLEASEande hövligt om hon kunde skriva och vips, var det gjort och innan hon hoppade in i bilen hann hon nämna något om mina "clothes"(?) oxå. Var kanske lite kyligt och jag hade skjorta med viss uppknäpptnad... Tänk om hon kanske menade att hon kunde värma mig om jag frös...? WHO KNOWS...
Iaf, för dig som inte har koll, tävlar Bonnie för Storbritannien i E.S.C.-finalen ikväll här i Malmö och hon var kändis redan för längemångasedan år, t.ex. som här på 70-talet?...eller möjligen tidigt 80-tal...:
 
 
 
Jo och så på väg därifrån cyklade jag över Stortorget och där fick jag syn på fyra blondiner.
Cyklade lite till, men kom plötsligt på att jag tyckte mig känna igen någon av dem, tittade dit igen och whips kände jag igen alla fyra. 
Visst, det var ju söta Timoteij på mellanmålspicknick.
Kunde inte låta bli att cykla fram till dem för autografer och fotografering - frågade hövligt (tror jag, blev nog lite skakis inför dessa fyra skönheter...) som vanligt.
Trots att de satt och åt, var de snälla, trevliga och tillmötesgående.
TACK så MYCKET!
Tog först själv ett foto med mig och dem, men sedan kom det fram en tjej som hade samma ärende som jag, så vi hjälpte varandra. Bra, tack så mycket! SÅHÄR:
 
                                                                                                             Foto: okänd
Tog några bilder av bara dem oxå SÅKLART. :)
Återigen; TACK SÅ MYCKET!
Och för dig som nu inte skulle känna till dem, är det ju Timoteij som skulle vunnit melodifestivalen - och därmed antagligen även E.S.C... - 2010 med "KOM" (...och undertecknad blev alldeles förförd...).
Som KOMmer här:  
 
 
 
Så, ut på stan nu och upplev E.S.C. MAAAAAALMÖÖÖ... kom.
Okej. Kom.
Okej bra. Klart slut...
 
/Jeppe - fortfarande förförd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0